"If you never try you'll never know"

sobota, 30 kwietnia 2016

Hejka

Tak pewnie wiele ludzi (czyli nikt) zastanawia się co się ze mną dzieje???....Tak czyli nikt jednym słowem...nikt nie odwiedza tego bloga, nikogo nie obchodzi mój blog, jest to jeden ze śmieci zapychających internet ...
Myślałam nad tym parę  razy ...  o tym co  mam teraz zrobić...
Zawsze myślałam i marzyłam o tym żeby nagrywać na YouTube...ale.. sama nie wiem...
Wiele ludzi tam nagrywa...nawet z mojej szkoły
Z mojej szkoły parę  koleżanek ma kanały na YouTube i myśli o nagrywaniu lub nawet nagrywa...
Na pewno nie mam zamiaru ujawniać mojej twarzy (przynajmniej na chwilę obecną) ponieważ nie wiemy kto to ogląda...
Więc jak bym się podjęła nagrywania to BEZ UJAWNIANIA TWARZY...
Może potem gdybym coś osiągnęłam ujawniłam by ją...
Mam tonę pomysłów na filmiki i to bardzo ciekawych i fajnych
Tylko teraz decyzja..
NAGRYWAĆ CZY MOŻE NIE???
Sami zdecydujcie..
Opłaca się czy nie???
A jak tak to pod jaką nazwą?


                                                                                                                                                        Vera ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz