"If you never try you'll never know"

sobota, 16 stycznia 2016

Ulubieńcy tygodnia

Hej dzisiaj piątek a do tego rozpoczęłam FERIE i jest mega na pewno teraz będzie więcej postów bo..MAM FERIE :) Sorki ale jestem mega podjarana a teraz czas zacząć :)
-Zdjęcia z We ♥ it :
                                                ↑Super pomysłowe i pięknie wygląda↑

                                  ↑Mega mi się podoba ten piórnik- ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM!↑

                                                           ↑Uwielbiam takie zestawy↑

                                                          ↑CUDNE i ten napis ♥!!!!↑
 
    ↑Super zdjęcie, jest Prada i Chanel↑
 
-Filmem tygodnia jest: Full Out (Tytuł po angielsku bo nie pamiętam po polsku :/ )
 
-Popularne internetowe trendy-Gdzie je kupić
                                              
 
                                                W tym tygodniu jest to T-shirt "Hate You "
                                                          Znajdziecie ja na Dreslink
                                                           Sorki ale zgubiłam linka :/
-Akcesoriem tygodnia jest..TORBA EKOLOGICZNA wiem że niektóre osoby sądzą że są głupie nie fajnie wyglądają ale to nie jest do końca prawda bo nie widzieli taki super toreb z nadrukami jak na przykład Letter Bag :)
Tutaj pare zdjęć :) :













 
 
-Jedzenie tygodnia to..CzekoTubka z Wedla (a to wszystko przez pewna osobę która mnie od tego poprostu uzależniła:) )
 
-Kosmetykiem tygodnia jest..LipSmacer kocham kocham i jeszcze raz kocham je (piszcie czy chcielibyście zobaczyć moją kolekcję szminek i pomatek)
 
-Szczeże nie mam nic aż tak ciekawego do powiedzenia ale z tego co słyszałam to dość popularny piłkarz Neymar na rozdaniu złotej piłki był ubrany w garnitur od Armaniego 
 
-Marką tygodnia jest Mac jest to dość droga i popularna marka i kocham ich szminki (ogólnie kocham szminki i pomatki ;) )
To było by już na tyle :)
Vera ♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz