"If you never try you'll never know"

piątek, 29 stycznia 2016

Ulubieńcy Tygodnia 29.01

Hejka dziś piątek. A więc czas zacząć ulubieńców. (Ale niestety to koniec moich feri ale mam nadzieje że spędziliście lub spędzicie je mile :) )

-Zdjęcia z We ♥ it :
 
↑Super, trochę letnie ale na pewno pyszne :)↑
 
 
↑Piękna fryzura jak będzie wiosna/lato to zrobię taką ;)↑
 
 
↑Cudne i pomysłowe (widziałam takie zdjęcia i się mi tak MEGAAAA spodobały)↑
 
 
↑CUUUDNE, CHCĘĘĘ TAKIEEE ♥-♥↑
 
 
↑Super zdjęcie i bardzo podobna kolekcja szminek do mojej :) (Niedługo pojawi się post o kolekcji moich szminek )↑
 
-Filmem tygodnia jest "Charlie i fabryka czekolady" MEGAA polecam bo film jest :
 
MEGAAA SUPEER CZADZIOOOO!!!! *-*
 
-Akcesoriem tygodnia są telefony stacjonarne doczepiane do smartphon'ów

 

 
(Podłanczacie słuchawkę do telefonu przez łączę do słuchawek ;) )
(A i pamiętajcie że musi to być specjalna słuchawka nie ze zwykłego telefonu stacjonarnego :'D)
 
- Kosmetykiem tygodnia jest płyn micelarny z LaRoche-Posay
delikatnie nawilża skórę i ją oczyszcza. Jest bardzo delikatny. Jest przeznaczony do skóry wrażliwej.
Jest to droga marka ale ją uwielbiam i jest idealna do mojej delikatnej i wrażliwej skóry :)
 
Tutaj macie zdjęcie:
- Info z świata mody: Kendall i Kylie Jenner (Moje ulubione Kardashianki) założyły sklep odzieżowy
Kendall+Kylie (będą to ceny podobne do cen w Zarze)
Ja z tego faktu osobiście się cieszę. Tshirt będzie kosztował ok.20 dolarów, a spodnie - MAX 100 dolarów.
 
↑   (♥-♥)  ↑
-Marką tygodnia jest Bath&BodyWorks uwielbiam tą markę (Mam z tej firmy mgiełkę i 3 żele antybakteryjne) i szczerze mówiąc są super i pięknie pachną :)
Ma nadzieję że post wam się spodobał ;*
Paaaaa ;*
Vera ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz