"If you never try you'll never know"

piątek, 22 stycznia 2016

Ulubieńcy tygodnia 22.01

Hejka dziś piątek koniec tygodnia pracy i szkoły..i ulubieńcy tygodnia !!!!! A więc zaczynajmy :)
-Zdjęcia z We ♥ it :

↑Piękne takie estetyczne i delikatne↑

 
↑Zakochałam się w tych różach są mega i tak extra wyglądają w tych pudełkach ↑
 
 
↑To jest EXTRA zdjęcie i również dlatego wybrałam to zdjęcie bo będę miała taka torebkę w tym kolorze (Jak przyjdzie to pokarze↑

 
↑Te głośniki Beat są super i ten róż no po prostu mega zdjęcie↑
 
-W tym tygodniu nie ma filmu tygodnia :( SORKI  Ponieważ nie oglądałam w tym tygodniu żadnego filmu :/
 
-Akcesoriem tygodnia jest.. zegarek Daniell Welington którego dostałam pod choinkę te święta.
 
                                                                          FOTA:
 
-Kosmetykiem tygodnia jest lakier z Rimmel London 60 seconds Super Shine Kolor: Let's get nude 513
FOTA:
(Sorki ze takie nie wyraźne) 
-Info z świata mody:  
 
 
Podobno Kendall Jenner (Jedna z moich ulubionych celebrytek ) pojawiła się w Paryżu w.. PIŻAMIE
 
-Marką tygodnia jest LipSmacer bo po prostu KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM LipSmacer (tak jak wszystkie szminki i pomadki.. ALE LIPSMACER MA PIERWSZE MIEJSCE!!♥♥♥
 
Krótki Ranking:
1. LipSmacer
2. BabyLips
3. Eos
Dzięki za czytanie moich postów i jeśli czytacie moje posty to obserwujcie mnie lub piszcie że jesteście bo nie wiem czy ktoś to czyta czy pisze tylko dla siebie :/
Do następnego posta ;*
Vera ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz