"If you never try you'll never know"

sobota, 9 stycznia 2016

Ulubięcy tygodnia

Hej dziś piątek czyli czas na...ULUBIEŃCÓW TYGODNIA !!!
A więc zaczynajmy :)
-Zdjęcia z We ♥ it :
                                           
                                                             ↑Pomysłowe i ciekawe↑


                                                           ↑Piękne, proste i w NY ♥↑


                                                ↑Proste, pomysłowe i dopracowane↑


                                               ↑Tu mi się podba oko-PIĘKNE *-*↑

                                           
                                ↑Trochę jesienne ale...to zdjęcie ma w sobie coś CUDOWNEGO↑
                         
-Film tygodnia to:" Diabeł ubiera się u Prady "
Jest związany z modą, zabawny i bardzo ciekawy zapraszam do oglądnięcia :)

-Popularne internetowe trendy (Gdzie je kupić)
W tym tygodniu jest to bluzka z emoji alien
Tutaj kilka zdjęć:


                                                          Link : Koszulka Alien
-Akcesoria tygodnia: Naszyjnik z kryształem w których się totalnie zakochałam *-*
Zobaczcie zdjęcia :



-Jedzenie tygodnia-Pierniczki ♥

-Kosmetyk tygodnia-Róż Essence "Like an unforgettable kiss" (Duo blush)

-Info z świata mody:
Według magazynu Vouge najlepszy styl uliczny w 2015 roku miał:
-Nowy York 
-Milano
-Paryż
-Londyn

-Marką tygodnia jest Chanel i to dlatego że ostatnio ogladalam "Diabeł ubiera się u Prady" i tak jakoś mi się skojarzyło a pozatym to bardzo dobra firma bo sama ją posiadam mam szminkę, błyszczyk, cienie do oczu i podkład (ale tylko błyszczyk jest mój reszta mamy :/)

Myśle że wam się spodobało
Piszcie komentarze co sądzicie itd.
Vera ♥

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super bo dzisiaj..PIĄTEK..CZYLI ULUBIEŃCY TYGODNIA!!!!! JEJ!!!!!1

    OdpowiedzUsuń